2008. március 4., kedd

Nőnapi smsek

Nőnapi smsek


Rojtos lett már a ruhám
Rózsacsokrot szedtem már
Édesagyámnak készítem
Szalagokkal díszítem
Adom Neki Nőnapra
Legyen neki szép napja.

Szeretnék könnycsepp lenni,
szemeidben megszületni,
végigfolyni arcodon és meghalni az ajkadon!


Szeretnélek, mert szeretlek,
szeretnélek szabadon szeretni,
szeretném, ha szeretnél-még ha Te nem is szereted, hogy SZERETLEK!


Szeretnék, Szeretni, Szerelmet, Szerezni,
Szerelmes, Szívedbe, Szerelmes, Szívemet, Szegezni,
Szóly, Szám, Szívem, Szép, Szerelmes, Szívedet, Szeretni, Szabed-e?


Minden évben eljön ez a nap
Melyre a férfiak nagyon várnak
Hogy elmondhassák a nőknek
Mennyire szeretik őket!

Mire mennénk nélkülük
Ha ők nem lennének nekünk?
Valljuk be hát bátran,
Nem sokat érne az életünk!



Valaki titokban rólad álmodik,
Valaki rólad szövi legszebb álmait,
Valaki téged Nagyon-Nagyon Szeret,
Valaiki bóldog ha meleted lehet,
Valaki szemében miatad könny ragyog,
Az a valaki hid el én vagyok!


Torta recept: 1/2 óra csók, 5 dkg simogatás, 5 dkg szerelem, 1 banán 2 tojás, 15 perc kevergetés, 1 sóhaj, 1 csepp tejszínhab!!! Na, megcsináljuk??


Küldj te is hasnolókat...

Nincsenek megjegyzések: